رویه های بازگرداندن کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و خرسندمندی مشتریان همیشه از الویت‏‌های دیجیتال تماس بوده است و دیجیتال تماس در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط خوب و مورد قبول به دست مشتری برسد. با این وجود احتمال دارد مشتریان گرامی پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند و قصد بازگرداندن کالا را داشته باشند. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با خیالی آسوده در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟

 

اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، به دیجیتال تماس در تلگرام یا واتس اپ اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ما بازگردانده شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات روی محصول، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

کالا را چطور ارسال کنیم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

    • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ما جداً، خودداری کنید.
    • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    • درصورت ارسال با پست پیشتاز یا تیپاکس، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به تلگرام یا واتس اپ 12345678900 بفرستید.

    بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

    گیرنده: علی نادری
    شماره تماس:
    آدرس: